The 2-Minute Rule for webmehr.com

Wiki Article

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاکيد بر اهميت شرکت گسترده مردم در روز جهاني قدس و حمايت از ملت مظلوم فلسطين گفت: بسياري از کينه ورزي ها، تحريم ها و مشکلاتي که بر جمهوري اسلامي ايران تحميل شده است به دليل ايستادگي بر سر آرمان انقلاب از جمله حمايت از ملت فلسطين در برابر تجاوزگري رژيم صهيونيستي است.

دكتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از سایت آینده در گفتگویی مشروح به پرسشهای خبرنگاران آینده در موضوعات مختلف پاسخ داد.

توجه کنید دوستان کسانی که به لوگویی از این مجموعه علاقه مند شدند میتوانند در قصمت نظرات نام لوگو را برای ما ارسال…

De PageRank-systeem wordt gebruikt doorway de populaire Google-zoekmachine waarmee u kunt bepalen het belang of de relevantie van een pagina.

De Position van MOZ, het geeft aan de kwaliteit van een Internet site, deze waarde is belangrijk omdat hoge verwijst ons waarnaar deze Site nuttig is, evenals een hoge effect hebben op zoekmachines, iets dat is meestal goed en ons te voorzien van beveiliging

با وی درباره آینده سیاسی هاشمی و فشارهایی که این روزها بر او و خانواده اش وارد می شود، گفتگو کردیم. زیباکلام احتمال دستگیری مهدی هاشمی را اثر اعترافات متهمین حوادث پس از انتخابات، منتفی می داند.

یادگار امام سپس با حضور در منزل جواد امام از وی دیدن کرد.

زیرا عمل به قانون موجب می‌شود مردم با نشاط در عرصه حضور یابند و مسایلی كه اكنون مردم را رنج می‌دهد پایان می‌پذیرد...........

گفته می شود ابتدا ماموران برای دستگیری وی به منزل وی در خیابان شهرآرا مراجعه می كنند، اما وی در منزل حضور نداشته و مادر این فرد پس از بازگشت او، همراه پسرش به كلانتری مراجعه كرده كه این فرد توسط ماموران دستگیر شده و به بازداشتگاه كهریزك منتقل می شود و سپس به دلیل حوادث رخ داده در این بازداشتگاه مخوف، چند روز پس از بستری شدن در بیمارستان فوت می‌كند.

به گزارش ایرنا دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام در دیدار با رییس دیوان عالی کشور و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، گفت: برخی افراد افراطی قصد دارند از رهبر و دیگران جلوتر بزنند و آرامش مردم را سلب کنند.

اگر قبلاً با رهبران اصلاحات برخورد می‌كردند حالا باید با مردم عادی برخورد كنند. حالا هیچ بهانه‌یی ندارند چرا كه این خود مردم بودند به خیابان‌ها آمدند و سازماندهی كردند چرا كه دیگر نه مشاركت بود، نه آقای خاتمی، نه موسوی و نه اصلاح‌طلبان. هیچ‌كس نبود و خود آنها هم این را می‌دانند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به اسکريپت ها می باشد.

استفاده از این لینک ها باعث میشود که به دیگر سایت های مرتبط متصل شوید و از این طریق بتوانید کاربران بیشتری جذب کنید. بک لینک ها و انکرتکست ها از جمله لینک های خارجی هستند که بسیار روی سئوی سایت موثر هستند.

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام هم‌چنين در پاسخ به پرسش يكي از حاضران درباره آنچه علت حملات و تخريب عليه وي توسط برخي اشخاص از جمله آقاي يزدي خوانده شد، گفت: مهم‌ترين دليل اين حملات، مواضع اينجانب درباره لزوم رعايت حقوق مردم و همچنين دفاع از شخص رهبري و پرهيز از افراط بر اساس عقيده و اعتقاد قلبي‌ام است.

Report this wiki page